Home Coopacking Wszystkie usługi Dlaczego outsourcing Dlaczego UED Sektory działalności Rozwiązania IT Kontakt UED Strefa klientów English version
 

USŁUGI

 


Coopacking

Tworzenie - za pomocą specjalistycznych urządzeń do profesjonalnego i estetycznego zgrzewania - zestawów z Państwa materiałami promocyjnymi oraz towarami. Więcej informacji »

Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych

Kompleksowa obsługa programów oddanych nam w outsourcing uwzględnia: złożenie zamówienia i zakup materiałów, przyjęcie na magazyn, kontrolę stanów, pakowanie, dystrybucję, internetowy system zamówień, analizy i raportowanie i wiele więcej...

Przyjęcie na magazyn

Preferowani dostawcy Klienta dostarczają materiały do naszego magazynu, my weryfikujemy ich jakość i ilość i wprowadzamy do naszej bazy danych, łącznie ze zdjęciami do internetowego katalogu.

Katalogowanie

Tworzymy internetowy katalog zdjęć wszystkich materiałów wraz z szczegółowymi danymi, po to aby przedstawiciele handlowi mogli zobaczyć on-line listę materiałów i w prosty sposób złożyć zamówienie.

Magazynowanie

Mamy najnowocześniejsze magazyny, w tym tradycyjny system regałów i półek, kontrolowaną temperaturę i wilgotności, klimatyzację, self-storage (magazyn samoobsługowy), wydzielone jednostki magazynowe.

Pakowanie

Dysponujemy wyszkolonymi i doświadczonymi ekipami pakującymi. Nasze ekipy pakują w sposób oszczędny i profesjonalny, gdyż rozumieją, że materiały promocyjne są z natury delikatne i nie mogą dojechać uszkodzone do miejsca przeznaczenia.

Kontrola stanów magazynowych

Prowadzimy stałą kontrolę stanów magazynowych i udostępniamy je poprzez Internet, więc Klient ma do nich wgląd 24 godziny na dobę.

Internetowy system składania zamówień

Stworzyliśmy specjalnie zaprojektowany dla naszych Klientów, internetowy system składania zamówień umożliwiający przedstawicielom handlowym zamawianie materiałów przez Internet. Po realizacji zamówienia stany magazynowe są automatycznie aktualizowane.

Dystrybucja

Co miesiąc dystrybuujemy tysiące paczek, dlatego możemy zaproponować korzystne warunki finansowe. Współpracujemy z wybranymi kurierami, ale organizujemy także transport całopojazdowy.

Niszczenie

Utrzymujemy rejestry dat ważności materiałów promocyjnych i w odpowiednim czasie informujemy o tym Klienta, tak abyśmy, także w stosownym czasie, otrzymali instrukcję na zniszczenie przeterminowanych materiałów. W ten sposób Klient oszczędza na kosztach magazynowania i ma pewność, że przeterminowane materiały nie trafią na rynek.

Raportowanie

Dobrze rozumiemy, że Klient potrzebuje jak najwięcej informacji, aby mógł dokonać trafnych decyzji biznesowych. To właśnie dlatego rozszerzyliśmy możliwości naszych systemów IT, aby udostępnić Klientowi przydatne informację: przeciętny czas dostawy, zużycie w podziale na przedstawicieli handlowych, zwroty, bieżące stany magazynowe, i wiele więcej...

Monitoring wydajności

Rozumiemy, że Klient powinien wiedzieć jak świadczymy usługi i dlatego prowadzimy ewidencję naszych osiągnięć, aby Klient miał zawsze możliwość ich sprawdzenia.

Zarządzanie wydarzeniami

Nasi pracownicy mają odpowiednie umiejętności do organizowania i kierowania wydarzeniami sprzedażowymi oraz organizowania promocji w wyznaczonych miejscach.

Proponujemy outsourcing wysyłek pocztowych. Możemy zorganizować całą tego typu kampanię przy wykorzystaniu poczty.

Konferencje i szkolenia

Zajmujemy się także obsługą stoisk wystawienniczych, promocyjnych: dostarczeniem do wyznaczonego miejsca, zainstalowaniem, zwrotem do magazynu, jak również sprawdzeniem ich stanu i naprawą.

Self storage (magazyn samoobsługowy)
dla przedstawicieli handlowych

Proponujemy przedstawicielom handlowym wygodny sposób na pozbycie się materiałów reklamowych z ich prywatnych domów oraz kłopotów związanych z czasem oczekiwania na dostawę.

Self storage (magazyn samoobsługowy) dostępny jest obecnie w Gdańsku, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie i Krakowie, po bardzo atrakcyjnych cenach od 79,00 zł za 1 miesiąc (+ 22% VAT).

Oznacza to, że materiały promocyjne możemy dostarczyć bezpośrednio do magazynku, a przedstawiciel handlowy ma do niego swobodny dostęp w godzinach pracy.

W celu uzyskania szczegółowych informacji - prosimy o kontakt lub odwiedziny naszej strony www.minimag.pl


Skontaktuj się z nami dzisiaj
i dowiedz się, jak możemy Ci pomoc.